Časté otázky

Registrace

Mohu se na Jamboree ještě přihlásit?

Registrace už byla ukončena. 

 

Mohu měnit počet registrovaných účastníků?

Po zaplacení registračního poplatku není možné měnit počet. Pokud těsně před akcí dojde k odhlášení vašeho účastníka, můžete stále sehnat náhradu. Není potřeba nás o tom informovat předem, vše vyřešíme na registraci. Připravte si jeho osobní údaje (jméno, rodné číslo, datum narozeni, adresu, zdravotní omezení, kontakty na rodiče), ať jde výměna rychle. Pokud náhradu neseženete, místo zůstane neobsazené. Účastnický poplatek vracíme pouze po prokázání lékařské zprávy s důvodem neúčasti

 

Do kdy musím zaplatit registrační poplatek?

Registrační poplatek musí servisáci zaplatit do 14 dnů od registrace. Až po připsání registračního poplatku se stává přihlášení závazné, proto doporučejeme platbu příliš dlouho neodkládat.

 

Je možné spárovat družiny do jamoddílu?

Párování účastníků do jamoddílu již bylo ukončeno.

Mohu přijet na Jamboree později nebo odjet dříve?

Účastník

Pokud jsi nezletilý účastník, domluv se svým vedoucím družiny, který za tebe má zodpovědnost. Pokud jsi vedoucí družiny, musíš být přítomný po celou dobu akce se svou družinou. Dospělý průvodce je zodpovědný sám za sebe, je jen potřeba, aby o tom věděl vedoucí družiny.

Servisák

Nejkratší volba pro servisáka je servisák Klasik (2.-8. 5. 2023), pokud opravdu není možnost jet takto a stojíš o účast v roli dobrovolníka, zkus se domluvit s vedoucí servisáků W.werkou na mailu servistym@nsj2023.cz

Doprava na akci

Bude posílena doprava v den odjezdu a příjezdu na akci?

Ano, budou posíleny vlakové a autobusové spoje do Hradce Králové. Z vlakového nádraží budou do areálu jezdit kyvadlové autobusy. 

 

Kudy se do areálu dostaneme?

Na záložce O akci je uvedeno schéma dopravy do areálu. Hlavní registrace je dostupná pouze pěším příchodem. 

 

Může nám se stavbou stanů pomoci řidič, který nám na Jamboree doveze vybavení?

Do areálu bude vpuštěna jen osoba, která je registrována a řádně označena. Pokud není řidič účastník nebo servisák nebo jiný registrovaný subjekt, do areálu nebude vpuštěn. Na parkoviště, které bude zřízeno pro Jamboree, bude moci v den příjezdu/odjezdu přijet také neregistrovaná osoba za účelem vyložení/naložení vybavení.

 

Je možné přijet do areálu dříve a postavit si stavby?

Jako účastník můžete do areálu vstoupit až se zahájením registrace účastníků 3. května ve 14:00, dřívější vstup není možný. 

Zázemí akce a areál

V jakém jsem subkempu? 

Informace o čísle subkempu přišla vedoucícm družin emailem, ve kterém byly spárovány do jamoddílů.

 

Jak bude vypadat místo na táboření? Jaké stany si mohu s sebou vzít? Je možné přivést si materiál autem a to na místě zaparkovat?

Vše k zázemí se dozvíte na stránce Táboření

 

Jak to bude na akci vypadat s vařením?

Účastníci budou moci vařit pouze v částečně zastřešené varné zóně ve svém subkempu na plynových nebo lihových vařičích. Využití grilu ani otevřeného ohně není povoleno, není povoleno ani užívání brutarů, plynových ledniček nebo elektrocentrály.

Na varnou zónu bude navazovat prostor, kde si oddíly mohou postavit své jídelní stany, které mohou nabídnout ostatním členům subkempu k užívání. Jídleny k soukromému užívání doporučujeme umístit v areálu jamoddílu. Každý subkemp bude mít k dispozici 20 pivních setů. 

 

Bude možné v areálu zaparkovat?

Pro účastníky Jamboree bude k dispozici nehlídané parkoviště za plotem, které leží v areálu. Vjezd do něj mají povoleno pouze registrovaní účastníci a je potřeba mít připravenou parkovací kartu, která je k dispozici na stránce Ke stažení.

 

Jak bude probíhat objednávání jídla přes Rohlík?

Do 22. března si mohou vedoucí družin předobjednat čerstvé potraviny přes formulář. Zároveň jim bude na registrovaný email zřízen premium účet, který budou využívat pro objednávání potravin přímo na akci. Pokud vám nestačí nabídka, využijte pole ostatní (v případě, že potřebujete více položek, než umožňuje nabídka nebo že potřebujete další položky - např. bezlepkové pečivo). Všichni, kteří chtějí možnost dovážky přes Rohlík využít, musí formulář vyplnit včas. 

Přímo na akci bude možné potraviny objednat vždy předchozí den do 16:00, následující den bude možné objednávky vyzvednout v 6:45. Platba za objednávku by měla být provedena elektronicky předem. 

Premium účet bude možné využívat i pro jiné potřeby 1 měsíc před a 2 měsíce po Jamboree zdarma. Pokud již účet u Rohlíku máte, můžete zadat email a telefon z již aktivního účtu a Premium služba bude aktivována na vašem již existujícím účtu. 

Pokud si nevíte rady, použijte video návod na objednání potravin.

 

Je povinné využívat služby Rohlíku?

Využití služeb je dobrovolné. Mimo předobjednané položky je možné objednat také další běžné položky, které má firma k dispozici. 

 

Bude na Jamboree k dispozici wifi?

Pro účastníky bohužel připojení k wifi možné nebude. 

 

Budou k dispozici sprchy?

Sprchy jsou společné pro celý areál a každý účastník je může využít zdarma 2x za akci. Pro využití sprchy je nutné odevzdat před vstupem plastový žeton. V případě potřeby více žetonů do sprchy lze tyto dokoupit na hlavním infostanu za cenu 20,- Kč / žeton. Sprchy jsou otevřené minimálně od 7:00 do 9:00, od 11:00 do 14:00 a od 17:00 do 24:00. Výjimky řeší šéf subkempu.

 

Bude možné z Jamboree odeslat poštu? 

Dopisy bude možné odeslat prostřednictvím infostanů, známky k dispozici nebudou. Posílat poštu na Jamboree možné nebude. 

 

Pro koho je Jamboree školka?

Školka bude určena pouze pro děti členů servistýmu. Školka se bude nacházet na místě, které bude určeno i pro bydlení rodiči s dětmi ve vlastních stanech, sociální zařízení bude nedaleko. Počítejte se stanem, teplou podlážkou, hračkami a skvělými skautkami s praxí, které školku povedou. Otevírací doba bude 8:30–⁠12:30 a 13:30–⁠17:30. 

Program Jamboree

Kdy bude začínat a končit Jamboree?

Registrace ve středu 3.5. bude začínat ve 14:00, program zahajovacím ceremoniálem v 19:30. Doporučujeme dorazit dostatečně v předstihu, abyste stihli zabydlet své místo k táboření. V pondělí 8. 5. bude program končit před obědem.

 

Jaký bude na Jamboree program?

Podívejte se do našeho Handbooku.

 

Jakou úlohu tam budu mít já, jakožto vedoucí družiny, a jiní vedoucí s rádci v rámci programu (zda budu chodit na přednášky, hry, workshopy s dětmi)?

Preferujeme, abyste se i vy vedoucí účastnili programů a her s dětmi. Od 19:00 mají děti samostatné programy a pro vás jsou připraveny přednášky a workshopy.

Je ještě nějaká šance se na Jamboree podívat?

Registrace nových účastníků a servisáků není možná, jedinou možností jak zažít atmosféru Jamboree je přidat se k nám na přípravný (stavěcí) nebo bourací část akce.  

 

Výpomoc na přípravném víkendu

Pro jednotlivce i skautské kmeny máme neodolatelnou nabídku podílet se na stavbě nebo bourání tábořiště Národního skautského jamboree. Každá ruka, ale i dvě, se budou hodit, abychom zvládli připravit zázemí pro největší skautskou akci za několik posledních let.

Na stavbu i bourání pro tebe zajistíme jídlo, pití, hygienické zázemí a prostor pro spánek (buď ve vlastním stanu nebo na zemi pod střechou). Zájemci se mohou registrovat na tomto formuláři https://forms.gle/​6csX8EygRE9aeTUx7

Merch

Bude možné si koupit Jamboree merch?

Objednávání merche předem již bylo ukončeno. Merch se bude platit předem převodem na účet, vyzvedávat se bude přímo na akci. V případě, že nemůžeš platit převodem, bude možné platit při převzetí v hotovosti nebo QR kódem, ale kvůli administrativní zátěži preferujeme platbu převodem. Ti, kteří si merch nestihli objednat, si budou moc předměty koupit přímo na Jamboree. 

Návštěvní den

Bude možné přijet se na Jamboree podívat?

Návštěvní den proběhne dne 6. května od 9:00 do 18:00, registrace na něj probíhala do konce března. V současnosti se již na návštěvní den přihlásit nedá. 

Co je v ceně účastnického poplatku?

Cenu poplatků jsme se snažili dát, na co nejmenší možnou míru. Největší část poplatku jde do týmu zázemí, které musí pokrýt pronájem celého areálu a vybavení (stany, sprchy, wc, oplocení, podium, elektřina, voda,....), druhá velká část poplatku jde na program, bez kterého by to nešlo. I přestože se s hosty snažíme domluvit na nejnižší možné částce, slušností je alespoň nabídnout pokrýtí nákladů na dopravu takových hostů. Zbytek poplatku jde do materiálů pro program a ostatní týmy (stripy, nášivky,...).